Emma Dufness (Em-ma) Hot New

به وبسایت ما خوش امدید.در این سایت شما را اخبار داغ خوانندگان هالیوودی جوان Raya Rezifson Ft Em-ma Dufness مطلع میسازیم....منتظر نظرات خوشگلتون هستیم...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

emma

 

[Em-ma – Electra Broken [Music Video 2015:

ویدئو اهنگ غمگین بغض شکسته (Electra Broken) از البوم جدید اما دافنس منتشر شد.این ویدئو بسیار زیبا و دیدنی است.

شرح ویدئو:

در اوایل ویدئو ام-ما در یک معکب بزرگ  که روی دیوارهای ان  تعداد زیادی  گوی هایی که داخلشان اب است چسبیده شده و هر چند ثانیه یک بار رنگشان عوض می شود نشسته است و خودش نیز لباسی چسبان که تمام بدنش را می پوشاند پوشیده است و رنگ لباس با توجه به رنگ گوی ها تغیر می کند...در این جا کمی از اهنگ را می خواند و بعد چند دختر دیگر را در مکعب های معمولی نشان می دهد..

دختر اول:او با نامزدش دور یک میز نشسته است (وسط میز یک گوی اب است) و در حالی که بغض گلویش را گرفته به چشم های نامزدش خیره شده است..

دختر دوم:او با دوست پسرش روی تخت دراز کشیده است و وقتی بی محلی او را نسبت به خودش می بیند بلند می شود و روی تخت می نشیند و با بغض به دیوار نگاه می کند (او یک گوی کنار تختش دارد)..

دختر سوم:او روی یک مبل بزرگ نشسته و در حال تماشای فیلم خیانت دوست پسرش است ویک گوی اب در کنارش دارد وبغض گلویش را گرفته...

و در صحنه بعد:

ام-ما روی کف زمین که کمی اب هست دراز می کشد و حرکاتی جالب از خودش نشان می دهد و اهنگ را لب خوانی می کند (نوعی رقص انجام می دهد)...

در قسمت  اوج اهنگ،ان دختر ها گوی هایشان را  بر میدارند و وسط اتاق می ایستند...ام-ما نیز یک میله اهنی به دست می گیرد و رو به یکی از دیوار ها میکند و بعد ضربه ای محکم به گوی های دیوار میزند..با ضربه زدن ام-ما ان دختر ها هم شروع به شکستن گوی ها می کنند (در این قسمت صحنه شکسته شدن گوی ها اهسته می شود،دو باره تکرار می شود ودر کل افکت های زیبا استفاده شده)..با شکسته شدن گوی ها بغض انها نیز شکسته می شود و شروع به گریه کردن می کنند و بعد از دعوا کردن با پسر ها از مکعب ها خارج می شوند و همه ی ان ها وارد یک مکعب شیشه ای می شوند و یک گوشه می شینند و دوباره گریه می کنند ولی شدیدتر و ان مکعب شیشه ای با اشک ان ها شروع به پرشدن می کند..

اما نیز بعد از شکستن همه گوی ها از ان جا خارج می شود و وارد جایی می شود که دورش فقط ایینه است و به هر طرف که می رود به خودش می رسد..او از دویدن خسته می شود و کنار یک ایینه دراز می کشد و حرکاتی جذاب انجام می دهد کمی بعد از جایش بلند می شود و این بار خودش را با حالت های مختلف در ایینه ها می بیند...کم بعد اعصابش به هم می ریزد و شروع به شکستن ایینه های دور و برش می کند و بعد به ان معکب شیشه ای می رسد و با ضربه کفشش ان را می شکند و بعد ویدئو به پایان می رسد..

صحنه های زیبا:رقص و حرکات جذاب ام-ما در مکعب...شکستن گوی ها توسط دختران و ام-ما...تغییر رنگ لباس ام-ما و گوی های موجود در اتاق مکعبی....شکستن ایینه ها توسط ام-ما.

تاریخ انتشار:8/3/2015 – 8 مارس 2015

 

این اهنگ در مراسم  Brit Awards 2015 اجرا شده..که اجرای فوق العاده دیدنی بود.

توجه: این اولین اهنگ از دومین البوم اما دافنس می باشد که در اواسط ماه اگوست 2015 منتشر می شود..


 Em-ma Feat. Ricky Martin – One Day I Loved You

موزیک ویدئو emma به نام یه روزی عاشقت بودم از البوم برمودا منتشر شد.

این اهنگ بسیار قوی به سبک پاپ خوانده شده.

موضوع این ویدئو درباره ی دو عاشق هستش خیلی وقت پیش از هم جداشدند و پس از مدتی به طور اتفاقی همدیگر را در یک فرودگاه می بینند،هردوی انها تازه از سفر برگشته بودند...انها روز هایی را که باهم بودند را به یاد می اورند از لحظه اشنایی تا لحظه ی جدایی..و در اخر هم             هردویشان به طرف هم می دوند همدیگر را در اغوش میگیرند و می بوسند...

نقش ان دو را  Ricky Martin و Em-ma بازی میکنند.

ام-ما مثل همشه جذاب و زیبا بود او در یک قسمت از ویدئو شرت جین و کت چرم ابی پوشیده بود.

در این ویدئو ام-ما صحنه های عاشقانه ای را با ریکی مارتین بازی کرده..مثلا" بوسه های عاشقانه و ...

بهتر است برید ببینید و من تعریف نکنم..

ام-ما راجع به این اهنگ می گوید: این یکی از بهترین همکاری هایی بود که من تا به حال داشتم و کار کردن با این خواننده بزرگ برای من یه تجربه بسیار عالی بود،واز ریکی مارتین برای قبول این همکاری تشکر می کنم...

Emma Daffness درسته خواننده جوانیه ولی توانسته با بعضی از چهره های مشهور همکاری داشته باشه...ام-ما صدای متفاوتی دارد.

هزینه یویدئو به تومان:29میلیون

اسپانسر:Sony Xperia Z2


 

 [Em-ma - Side By Side [Video

موزیک ویدئو جدید ام-ما به نام ساید بای ساید منتشر شد،البته قرار بود 30 اوریل منتشر شود ولی ام-ما درخواست داد تا زود تر کارای این ویدئو را تمام کنند.این اهنگ از البوم جدید ام-ما به نام برمودا بوده و به سبک پاپ و هیپ هاپ خوانده شده.ریتم و ملودی ان هم در طول ویدئو هم تند میشود هم ارام.

مدل این ویدئو جیمز ریزو سی و هفت ساله هستش.داستان ویدئو:

در صحنه اول ام-ما با لباسی قرمزی یک سره روی تخت نشسته و جیمز را هم نیمه برهنه در حمام نشان میدهد.ام-ما گوشی جیمز را میگیرد و یواشکی پیام ها وتماسهایش را چک میکند و ام-ما متوجه میشود که جیمز با دختری رابطه داره و دارد به او خیانت میکند.

وبعد اهنگ شروع میشود.ام-ما لباس هایش را در می اورد و وارد حمام میشود و در انجا جیمز را در اغوش میگیرد و در حالی که اورا زیر دوش حمام در اغوش گرفته اهنگ را لبخانی میکند و لحظه هایی که به جیمز شک کرده بود را به یاد می اوردو..

در اخر وقتی از حمام بیرون میایند لباس های شیکی میپوشند(ام-ما لباسی سیاه و جیمز کتی چرم سیاه)وبعد ام-ما میرود و شراب قرمز میریزد و یواشکی دارویی در ان میریزد و مخلوط میکند و بعد با هم روی تخت مینشینند و شراب میخورند.

اما جیمز را میبوسد و جیمز روی تخت دراز میکشد و میمیرد..

و ام-ما همینطور که اور انگاه میکند اشکی میریزد و ویدئو تمام میشود..

هزینه:35 میلیون به تومان

رتبه در اهنگ های برتر در کشور ارزانتین :2

اسپانسر:شرکت گوچی و سامسونگ


 

 

رابطه ی Emma Duffness با مدل جذاب   :James Rizzo

 

ام-ما به تازگی با یه مدل مرد به نام James Rizzo که قراره تو موزیک ویدئو بعدیش حضور داشته باشه خوش میگذرونه.

 

ظاحرا" ارتباط خیلی نزدیکی با هم دارند زیرا خبرنگاران ان ها در حال بوسیدن همدیگر در سواحل میامی دیدن و از ان ها عکس های زیادی گرفتن.عکاس ها ان هارا مدت زیادی زیر نظر داشتند و از عکس های ان ها کاملا" معلوم بود رابطه ی عاشقانه ای با هم دارند.این عکس در روزنامه ها و شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرد به نظر شما الان رندی چه بلایی سر ام-ما میاره؟

 


عکس های Emma Duffness و Chris Evans:

30 اوریل تولد ام-ما هستش.ام-ما در حال انجام دادن کار های مراسم تولدش است.او گفته این تولد را در کلاب بزرگ شهر سان فرانسیسکو برگزار میکند.
ام-ما و کریس سوم اوریل 2014 در جشنواره فشن ویکتوریا با هم بودن.و در فرش قرمز نیز با هم عکسهایی گرفتند.

ایا کریس و ام-ما احساس خاصی به هم دارند؟

 


بیوگرافی Emma Duffness:

به مناسبت نزدیک شدن به تولد ام-ما,بیوگرافی کوتاه از اورا برای شما قرار میدهیم.
نام کامل:
Emma Duffness  -نام خوانندگی:Em-ma.
متولد 30 اپریل 1993 در امریک به دنیا امده.مادرش اهل کلمبیا و پدرش امریکا.
او دوبرادر و یک خواهر بزرگ تر از خود دارد و بچه ی اخر خانواده است.او فعالیت خودش را به طور رسمی از سال 2010 شروع کرد.او ابتدا تک اهنگی به نام
I Can,t Say Goodbye To You به بیرون داد که ام-ما را بسیار مشهور ساخت.سپس به همراهی رایا رزیفسون اهنگی به نام Love را بیرون داد.ان ها در 2012 البومی به نام خودشان (R & E) بیرون دادند که در بین طرفدارهای خودشان صروصداهای زیادی به پا کرد.
ام-ما از همان بچگی استعداد زیادی در رشته موسیقی داشت.او گیتار زن ماهری هست و در سال 2008 کلیپی کوتاه از خودش و خواننده زن گروه لیدی انتیبلوم در یوتیوب منتشر کرد که گیتار میزدند و اهنگی  را میخواندند.
او در کارهای هنری مثل تئاتر و نویسندگی و ..نیز دست زیادی دارد.
و رمان عاطفی منتشر کرده به نام
Borthers Of Love که سه جلد دارد و جلد سوم ان در 2014 منتشر میشود.و در 2012 جایزه خرس بلورین به دلیل داستان قوی رمانش را دریافت کرد.و او این موفقیت مدیون خواهرش اماندا هست که مشوق او بوده.
سبک های مورد علاقه:پاپ,هیپ هاپ,راک,ار اند بی.بیشتر به هیپ هاپ..
او گفته به همه ی خواننده ها علاقه دارد.
او گفته من در زندگی الگوی خودم بودم و دوست ندارم از کسی تقلید کنم دوس دارم بین مردم یه چیز خاص باشم.و از ادم های تقلید کار خوشم نمیاید.
او در سوارکاری و بستکال نیز مهارت زیادی دارد.
در سال 2013 انتقادات و طوتئه های زیادی علیه ام-ما شکل گرفت.تاحدی که پدرش تا چند ماه با او قهر بود و دعوا میکرد.
اما میگوید سختی های زیادی در زندگی کشیده و دشمن های زیادی دارد.او از دوست پسرش رندی بنل مدل ثروتمند اروپایی در اوایل سال 2014 به دلیل خیانت جدا شد.
او دوست دارد مرد زندگی اش:مهربان,صادق و زیبا و جذاب باشد.
او با انتشار الوم برمودا در 2014 شهرتش را چند برابر کرد.
البوم ها:
S.e.x.y Lady [2013] - Bermuda [2014]
جوایز:دو ام تی ویدئو موزیک اواردز - 1 بریت اواردز
تنها ارزو:دریافت جایزه اسکار

 


حرفای Em-ma یه خبرنگاران در مورد رایا و جاستین بیبر:

اما وقتی خبر رایا و جاستین را شنید گفت.
این خبر یک شایعه ای بیشتر نیس.چون جاستین داره پیش عشق اولش برمیگرده,سلنا گومز,اگه یادتون باشه ماه پیش جاستین عکسی از خودش و سلنا که جاستین را بغل کرده بود گذاشته بود اینترنت را منفجر کرد.
ان ها دارن به هم باز میگردند...رایا باید بره روی کس دیگه حساب باز کنه..


اعتراض Emma Duffness به Billboard:

بعد از اعتراضات شدید ام-ما،بیلبورد موزیک ویدئو ام-ما به نام لاست لاو را به جای اول برگرداند.ولی واقعا" حذف ویدئو ی ام-ما منطقی نبود زیرا ویدئوهای نامناسب تر از ام-ما توانسته اند مدت زیادی در جدول بیلبورد بمانند.
ام-ما میگوید فردی هست که دارد ضد او کار میکند.
از نظر ما که شاید دوس پسر قبلیش رندی باشه.

 


Em-ma – The Lost Love

و سرانجام موزیک ویدئو Em-ma به نام The Lost Love از البوم برمودا منتشر شد.این موزیک ویدئو حالت غمگینی دارد و در ان ام-ما نقش دختری را بازی میکند توسط دوست پسرش مورد سو استفاده قرار میگیرد.در این ویدئو ام-ما ان پسر را خیلی دوست دارد و برایش هرکاری میکند برایش دزدی میکند,مواد جا ب جا میکندو..
و در اخر ان پسر به ازای پول حاضر میشود بگذارد تا ان دختر که ام-ما نقشش را بازی میکند مورد تجاوز قرار بگیرد..
و در اخر ام-ما به لب صخره ای میرود و انگشترش را که دوس پسرش برایش خریده بود را در می اورد و پرتاب میکند و بعد خودش را در دریا غرق میکند..
. چندی بعد را نشان میدهد که جسد دختر را می اورند و میبرند و ان پسر هم میرسد وقتی دختر را میبیند گریه میکند و کمی لب ساحل می نشیند و حلقه را پیدا میکند و در حالی که گریه میکند حلقه دستش میکند..
هزینه ی زیادی برای ساخت این ویدئو شده

هزینه ای نزدیک به 40 میلیون یا بیشتر..اگر ویدئو را ببینید متوجه میشود چرا انقدر زیاد بوده..
این اهنگ بسیار پرطرفدار بوده و بسیار قوی خوانده شده ولی به علت این که این ویدئو صحنه و مفهوم نامناسبی دارد از پنج تای اول جدول بیلبورد حذف شد..ولی اگه به هفته ی بعد میکشید صد در صد رتبه ی یک را از ان خود میکرد..

 


Em-ma Fea. Juicy J & Wiz Khalifa – Radicall F**K

و بالاخره موزیک ویدئو جدید Em-maبه نام Radicall F*ck به همراهی Juicy Jو Wiz Khalifa منتشر شد..این ویذئو در یک دبیرستان فیلمبرداری شده که در ان یک کلاس بی نظمی را نشان میدهد و هرکس مشغول کار خودش است..اما هم یکی از دانش اموزای کلاس است که مو هایش را خر  گوشی بسته و دامن کوتاه سک30 به پا دارد و لباس تقریبا باز..از بین همه دانش اموز خانم معلم اما را برای حل کردن عبارت رادیکالی صدا میزند..واما که نمیتواند مسئله را حل کند..به جای جواب کلمه radicall fuck را مینویسد.. وگچ را به طرف معلم پرت میکند و معلم ادامسش را به بیرون تف میکند و بلند میشود تا با اما درگیر شود که اما اورا حل میدهد واهنگ شروع میشود.. و سپس اما دوستاشو صدا میزنه تا با کمک ان ها معلم را با چسب و طناب زندانی کنندو..
صحنه های جذاب و خنده داری در این ویدئو مشاهده می کنید
البته همه صحنه ها خوب نیستند پوشش نا مناسب اما یکی از ان هاست و حرکات زننده و دور از اخلاق..ولی در کل خوب بود تنوع زیاذی ذاشت و لباس های اما هر چند وقت ی بار عوض می شد..
هزینه:16020000
رتبه در بیلبورد فعلا":چهار تای اول


دعوای Em-ma با دوست پسرش رندی بنل:

دعوای اما و دوست پسرش خبر ساز شد،واقعا" جای تعجب داره ان ها تا هفته ی پیش با هم خوب بودن...به محض این که اطلاعات جدیدی گرفتیم برایتان مینویسیم.

 


Em-ma Feat. Miley Cyrus - Candy

در روز 28 ژانویه2014موزیک ویدئو Em-ma ft Miley Cyrus - Candy منتشر شد در این موزیک ویدئو اما و مایلی در شهر ابنباتی هستن و لباس های سک30 پوشیدن..در قسمتی از ویدئو اما لباس ابنباتی به تن دارد و چند پسر لباس اورا میخورن..و مایلی هم بیکینی ابنباتی دارد که دوس پسرش برای خوردن ان ها دور و ور مایلی میچرخد خلاصه صحنه یا زیبایی دیده میشود..
هزینه:15020000
اسپانسر:شرکت بیت


 

 [Em-ma – Bermuda [Album 2014

البوم جدید Em-ma به نام Bermuda منتشر شد.

Guests:( Miley Cyrus , Ricky Martin , Sia , Will.I.Am , Raya ,Juicy J ,Wiz Khalifa &….)

Tracklist:

1.Candy (Feat. Miley Cyrus)

2.Dear Guest

3.Radicall F*ck (Feat. Juicy J & Wiz Khalifa)

4.You Are My Sunshine

5.One Day I Loved You (Feat. Ricky Martin)

6.Touch My Skin

7.Young & Beautiful

8.Bermuda (Feat. Will.I.Am)

9.One Reason

10.Twilight (Feat. Sia)

11.Side By Side

12.B**ch Like Emma

13.My Lipsy (Feat. Raya)

14.The Lost Love

ونسخه دلوکس ان:

Guests:( Demi Lovato , Nicki Minaj )

Em-ma – Bermuda Delux Eddition:

15.In My Dream (Feat. Demi Lovato)

16.B**ch Cindrella (Feat. Nicki Minaj)

17.Hometown

18.Radicall F*ck (Remix By Dj Mustard)

این البوم برخلاف البوم قبلی اش (S**y Lady) فروش زیادی داشته است طوری که در هفته اول انتشار بیش از یک میلیون نسخه از ان فروخته شده..و در این البوم با هنرمندان مطرحی کار کرده است...

اما دفنس مورد تشویق موسیقیدانان مشهور قرار گرفت..او گفته به موفقیت این البوم بسیار امیدوار است..




:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : R ft E
ت : پنج شنبه 8 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
هلنا در تاریخ : 1394/5/14/3 - - گفته است :
چه ویدیوی بی روحی داد...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی